Հրատարակումներ
Հոկտեմբեր 2019 թերթ № 8
ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱՆ ՄԱՅՐՆ Է ԲՈԼՈՐ ԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ
Մերի Գրիգորյան
ՀԱՅՐԵՆԻՔՆ ԻՐ ՍՐՏՈՒՄ ԿՐՈՂ ԱՐԱՐԱՏ ՂԱԶՐՅԱՆԸ
Հարց- Կայի՞ն առարկաներ, որոնք ավելի շատ եք սիրել։
Պատասխան- Շատ եմ սիրել «Պատմություն» և «ֆիզիկա» առարկաները, բայց ինչ մասնագիտությամբ սովորել եմ, այդ մասնագիտությամբ աշխատում եմ՝ ավտոճանապարհային շինարարությամբ։
Հ.-Կա՞ որևէ դեպք, որ դպրոցական տարիներից միշտ հիշում եք։
Պ-Հիշելու շատ բան կան, նույնիսկ չգիտեմ՝ որը առանձնացնեմ։ Յուրաքանչյուր ժամանակահատվածում ես ունեցել եմ իմ հերոսին և ձգտել եմ նմանվել նրան: 90- ականների մութ ու սոված ժամանակները ինձ դրդեցին, որ ես գնամ արտերկիր՝ աշխատանք փնտրելու: Չգիտեմ՝ ինչու այն ժամանակվա կյանքի փիլիսոփայությունը այնքան նյութականացված էր, որ մինչև վզներս խրվել էինք դրա մեջ և չէինք տեսնում լույսը մեր գլխավերևում:
Հ.- Դուք ապրում և աշխատում եք Ռուսաստանում, շատ հաճախ այցելում եք Հայաստան, ինչո՞վ կբացատրեք Ձեր հաճախակի այցը։
Պ-Իմ հայրենիքն է, ես շատ եմ սիրում մեր երկիրը, մեր սարերը, քարերը, բնությունը, մաքուր օդը։ Իմ հարազատները, բարեկամները , ընկերները, իմ ազգը միշտ ձգում են։ Եվ ինչքան տարիքով մեծանում ես, այդքան մեծանում է հայրենիքի կարոտը։
Հ.- Ի՞ նչն եք կարևորում մարդու արժեհամակարգում։
Պ-Ամենակարևորը , որ խաբեբա չլինի, ուրիշի ունեցվածքին աչք չդնի, իր ունեցածով բավարարվի, բարի ու կամեցող լինի։
Հ- Ձեր աշխատողները Ձեզ համար աշխատուժ են, թե՞…
Պ-Առաջին հերթին լավ մարդիկ են, երկրորդ հերթին՝ աշխատող, որովհետև եթե լավ մարդ չէ, ուրեմն իր կատարած աշխատանքն էլ չի կարող լավը լինել։ Եթե նորմալ մարդ չէ, ուրեմն նորմալ չի աշխատի։ Հ-Դուք ունե՞ք երազանք։
Պ-Բոլորս էլ երազանք ունենք, ես կուզենայի, որ իմ հայրենիքում կատարեի այն աշխատանքը, ինչ որ Ռուսաստանում եմ կատարում։ Այս բացը լրացնելու համար ձգտում եմ իմ ներդրումն ունենալ իմ հայրենիքում:
Հ-Մշտապես ապրելու եք Ռուսաստանու՞մ։
Պ-Ես երբեք չեմ մտածել այդ մասին։
Հ-Ունե՞ք հոբբի։
Պ-Ունեմ՝ ձկնորսությունը, ճանապարհորդությունը։
Հ-Ի՞նչ է ընտանիքը Ձեզ համար։
Պ-Ընտանիքը մարդու սրբությունն է։
Հ- Շատերը նշում են, որ կանայք իրենց մարտական ընկերներն են։
Պ-Ճիշտ է, կինը միշտ օջախի կրակը պահողն է, բայց տղամարդը դարեդար եղել է ստեղծող, այժմ էլ հավասարություն է կնոջ և տղամարդու միջև։
Հ-Դուք ձեր բնույթով հանդուրժո՞ղ եք:
Պ- Այո՜:
Հ- Այսօր հասարակության գերակշիռ մասի հիմնական զբաղմունքը հեռախոսն ու համակարգիչն է, ի՞նչ կասեիք այս մասին։
Պ-Նախ՝ տեսնում եմ, որ Հայաստանի վիճակը դեպի լավն է գնում։ Նվազում է կաշառակերությունը։ Այսօր երիտասարդությունը ներգրավված է ՏՏ ոլորտում, կատարելագործվում են տեխնիկաները։ Ես շատ ուրախ եմ, որ երիտասարդությունը փորձում է զարգացնել մեր պետությունը։
Հ-Կա այսպիսի խոսք՝ կյանքի ուսուցիչ։ Դուք ունեցե՞ լ եք նման մեկը։
Պ- Ես այդպիսի ուսուցիչ չեմ ունեցել, շփվել եմ գյուղի մեծերի հետ, տեսել եմ նրանց կատարած աշխատանքները, լսել եմ խրատներն ու խորհուրդները, այդ ամենը տեսնելով, լսելով, ինչ-որ բան եմ սովորել, ես հույսս դրել եմ ինձ վրա և գնացել առաջ։
Հ-Ի՞նչ խորհուրդ կտաք այն մարդկանց, ովքեր այսօր ընտանիքով լքում են հայրենիքը, և երկրորդ հարցը՝ Ձեր խորհուրդը մեր դպրոցի աշակերտներին և ծնողներին:
Պ-Ես, ցավոք սրտի, չեմ կարող ոչ մի խորհուրդ տալ այն մարդկանց, ովքեր լքում են իրենց հայրենիքը սոցիալական պատճառով, չէ՞ որ նրանցից մեկն էլ ես եմ: Բայց, հաշվի առնելով իմ կյանքի փորձը, կարող եմ անել մի շարք հետևություններ: Առաջին՝ եթե դու լքում ես քո հայրենիքը, դու պետք է իմանաս, որ քո հետնորդները ունենալու են ուրիշ հայրենիք: Երկրորդ՝ հնարավոր է ձեզ բերեն, հանձնեն հողին մեր գյուղի գերեզմանոցում, բայց գերեզմանը լինելու է անտեր: Երրրոդ՝ այն աշխատանքը, որ մենք կատարում ենք օտար հողի վրա, եթե անենք մեր երկրում, ապա դրախտի մեջ կապրենք: Չորրորդ՝ չեմ ուզում երկար շարունակել մեզ՝ բոլորիս հուզող այս դառը ճշմարտությունը, բայց կուզենամ նշել, որ ես մեղավոր եմ ճանաչում հայի հոգևոր արժեքները կերտող մարդկանց, որոնք դուրս եկան կամ փողասեր, կամ ոչ գրագետ /կոմպիտենտ/, իսկ ինչ վերաբերվում է մեր դպրոցի աշակերտներին և ծնողներին, կասեմ.
-Սիրե՛ք ձեր տունը, բնությունը, մեր գետը, եղեք աշխատասեր, սովորեք շատ լեզուներ, գրքեր կարդացեք:
Հարգելի՜ ծնողներ, կուզենայի՝ հնարավորություն տաք, որ երեխան գտնի իրեն, մեր գյուղի լեզվով ասած՝ ընկնի- ելնի, որ մարդ դառնա:
«1+1» թերթի խմբագրություն
Ո՞Վ ԵՆՔ ՄԵՆՔ ՄԵՐ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆԸ ԱՐԵՎՄՏՅԱՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ /ՄՈՒՍՈՒՆ/
Վաղինակ Գրիգորյան
ԻՄ ՊԱՐՏՔՆ ԵՄ ԿԱՏԱՐՈՒՄ
Զավեն Աբրահամյան Արսեն և Կարեն Հարոյաններ
Արտյոմ Աղաջանյան Թորգոմ Թադևոսյան
Գեղարքունիքի միջնակարգ դպրոցի ուսուցիչներն ու աշակերտները շնորհավորում են նույն դպրոցի շրջանավարտներ, այժմ հայոց բանակի զինվորներ Զավեն Արայիկի Աբրահամյանին, Թորգոմ Պարգևի Թադևոսյանին, Արտյոմ Կարենի Աղաջանյանին, Արսեն Տիգրան Հարոյանին և Կարեն Տիգրանի Հարոյանին ծննդյան օրերի առթիվ: Մենք հպարտ ենք, որ մեր համագյուղացիները պատվով են կատարում իրենց պարտքը:
ԿՅԱՆՔԸ ԱՐԺԵՎՈՐՈՂՆԵՐԸ
-Պարոն Կարապետյան ի՞նչ ընտանիքում եք ծնվել: Ի՞նչ կրթություն ունեք:
- Ծնվել եմ բանվորի ընտանիքում, միջնակարգ կրթությունս ստացել եմ Նորատուսի թիվ 2 միջնակարգ դպրոցում, այնուհետև սովորել և ավարտել եմ բժշկական համալսարանի բուժֆակ բաժինը:
- Քանի՞ տարի եք զբաղեցնում այս պաշտոնը:
- Ես իմ աշխատանքային գործունեությունը սկսել եմ Ղափանից և Քաջարանից 1988-1990 թվականներին ՝ պատերազմի տարիներին. այդ ժամանակահատվածից էլ սկսել եմ իմ բժշկական գործունեությունը, իսկ Գավառի բժշկական կենտրոնում աշխատանքի եմ ընդունվել 1994–ից, սկզբում աշխատել եմ բուժգծով տեղակալ, 2004-ից՝ տնօրեն, այսինքն՝ շուրջ 15 տարի է ՝ աշխատում եմ այս հիվանդանոցում: -Աշխատանքային օրվանից հետո կարողանո՞ւմ եք ժամանակ տրամադրել ընտանիքի անդամներին:
- Տրամադրում եմ , բայց քիչ, քանի որ աշխատանքից հետո ժամանակ քիչ է մնում:
-Ի՞նչ հոբբի ունեք:
- Առաջ զբաղվում էի որսորդությամբ, բայց վերջերս դադարեցրել եմ: -Ունե՞ք ընտանի կենդանիներ:
- Այո՛, իհարկե, շուն ունեմ:
-Դուք Ձեզ համարո՞ւմ եք հայրենասեր մարդ:
-Իհարկե , համարում եմ, քանի որ բժշկի մասնագիտությունը նույնպես հայրենանվեր գործ է:
- Կյանքում կամ մարդու մեջ ի՞նչ եք ամենից շատ արժևորում: -Ամենից շատ արժևորում եմ ազնվությունը:
-Ինչու՞ ընտրեցիք բժշկի մասնագիտությունը:
-Որովհետև մարդասիրական բարձրագույն մասնագիտություն է:
- Ձեզ ուղղորդե՞լ են մասնագիտության ընտրության հարցում:
-Ո՜չ, ինձ չեն ուղղորդել, ես եմ ընտրել:
- Ինչպե՞ս վարել առողջ ապրելակերպ:
- Առողջ ապրելակերպ ասելով՝ բոլորը մտածում են վազելու կամ մարզասրահներ այցելելու մասին, բայց ոչ, կարող ես ուղղակի քայլել, մենք նույնպես մեր աշխատանքային օրվա ընթացքում անընդհատ վազքի մեջ ենք, կարելի է ասել բժշկի մասնագիտությունը և՛ ֆիզիկական է, և՛ մտավոր, երկուսն էլ համատեղում ենք. օրինակ՝ վիրահատության ժամանակ պետք է ժամերով ոտքի վրա կանգնես և միաժամանակ պետք է մտավոր ունակություններդ օգտագործես, նաև իմպրովիզացիաներ անես: Առողջ ապրելակերպի մեջ մտնում են չծխելը, չխմելը, կանոնավոր ու չափավոր սնվելը:
- Դժվա՞ր է արդյոք աշխատել տարբեր բնավորության տեր մարդկանց հետ:
-Իհարկե, մեր աշխատանքի ընթացքում առնչվում ենք տարբեր բնավորության տեր մարդկանց հետ:
-Դուք կյանքեր եք փրկում և կարելի է ասել՝ հիվանդների հետ ապրում եք այդ ամենը. ի՞նչ կասեք մեր ապագա սերնդին՝ ինչպե”ս կյանքը արժևորել:
-Կյանքը արժևորելու համար նախ և առաջ պետք է ճիշտ մասնագիտական ընտրություն կատարես, մինչդեռ ուսումն ավարտելուց հետո քչերն են աշխատում իրենց մասնագիտությամբ. ինձ հետ սովորած ուսանողներից շատերը այժմ գործարարներ կամ այլ մասնագետներ են և չեն զբաղվում իրենց սովորած մասնագիտությամբ: -21-րդ դարը տեխնոլոգիաների դար է, և մարդիկ քիչ են թերթ կարդում՝ գերադասելով ինֆորմացիան ստանալ համացանցից. դուք ո՞ր տարբերակն եք գերադասում:
-Ես գերադասում եմ թերթ կարդալը, քանի որ այդպիսով զբաղվում եմ ինքնակրթությամբ:
- Երկրում այսօր շատ փոփոխություններ են կատարվում: Ի՞նչ եք կարծում, ինչպիսին է լինելու մեր ապագա սերունդը:
-Ես հույս ունեմ, որ այս փոփոխություններից հետո մեր ապագա սերունդը կինքնահաստատվի և կզարգացնի մեր հայրենիքը, իսկ ինքնահաստատվելու համար պետք է շատ կարդալ և սովորել:
- Ներկա սերունդը պե՞տք է կտրվի ինտերնետից` լավ մարդ դառնալու համար:
- Կտրվել պետք չէ, քանի որ ապրում ենք հենց տեխնոլոգիաների դարում, սական պետք է ամեն ինչ չափավոր կատարել:
- Ըստ հոգեբանական երևույթի՝ մարդուն նկարագրելու համար պետք է իմանալ, թե որ գույնն է նա սիրում. ո՞ր գույնն եք սիրում ամենաշատը: - Գույներից կանաչն եմ սիրում, այն պայծառ գույն է իմ կարծիքով: Այսինքն՝ կանաչ գույնը կյանքի գույնն է, իսկ բժիշկը փրկում է կյանքեր, ուստի սիրում եմ հենց կյանքի գույնը:
- Բնութագրեք Ձեզ մի քանի բառով:
- Դա կարող եք իմ գործընկերներից հարցնել, ես չեմ կարող բնութագրել ինքս ինձ: Նրա փոխարեն հարցին պատասխանեց բուժքույրը.
- Մեծատառով մարդ և շատ լավ մասնագետ:
-Բժշկին ճանաչում եմ մանկուց , նա եղել է և՛ իմ դասընկերը, և՛ ուսանողական ընկերը. կարևորը, որ բարի է և չի բարկանում, եթե սխալվում ենք, իր աշխատասենյակում հանգիստ բացատրում է մեր սխալը, նաև ուղղություն է մեզ տալիս: Չնայած մի տարիքի ենք, բայց ընդունում եմ նրա խորհուրդները, քանի որ շատ լավ մասնագետ է: Աշակերտները զրույց ունեցան նաև վիրաբույժ Արամ Ավետիսյանի հետ:
- Ինչու՞ եք ընտրել բժշկի, հատկապես վիրաբույժի մասնագիտությունը: -Ի սկզբանե մասնագիտություն ընտրելու խնդիր չի եղել, բժիշկ եմ ուզեցել դառնալ մանկուց և հետագայում արդեն բժշկական համալսարանում սովորելու ընթացքում վիրաբուժությունը ավելի եմ գերադասել, քանի որ, իմ կարծիքով, վիրաբուժությունը ավելի ռադիկալ և կարճ ժամանակում տեսանելի որակյալ արդյունք ապահովող մասնագիտություններից մեկն է և, որպես կանոն, մեր հիվանդները բուժվում և առողջացած են գնում տուն, իսկ բարդ և խրոնիկական հիվանդությունների դեպքում լավացումով են գնում, որը պետք է հետագայում երկար ժամանակ վերցնել հսկողության տակ, օրինակ՝ շաքարային դիաբետը կամ մեկ այլ հիվանդություն, մենք լիարժեք առողջացում չենք կատարում, ուղղակի ապահովում ենք կայուն վիճակ, որը պետք հսկվի:
-Բժշկի մասնագիտությունից բացի, ուրիշ ի՞նչ մասնագիտություն կընտրեիք:
-Միայն բժիշկ, և հետո սա այն մասնագիտությունն է, որ եթե սովորելու կամ աշխատելու ընթացքում զղջում ես և զգում, որ դա քոնը չէ, ավելի լավ է շուտ հետ կանգնել, քան թե քեզ ստիպելով սովորես: -Որևէ մեկը Ձեզ ուղղորդե՞լ է Ձեր մասնագիտության ընտրության հարցում: -Ո՛չ, ինձ չեն ուղղորդել, դեռևս դպրոցական տարիներից որոշել եմ ընտրել բժշկի մասնագիտությունը, քանի որ շատ եմ սիրել կենսաբանությունը և քիմիան, եղել եմ այդ առարկաների հանրապետական օլիմպիադաների հաղթող՝ երեք տարի անընդմեջ:
- Ի՞նչ խորհուրդ կտաք մեր երիտասարդներին:
-Խորհուրդ կտամ սովորել, ամենակարևորը՝ շատ կարդալ, շատ գիտելիքներ ձեռք բերել, որպեսզի հետագայում իրենց աշխատանքի մեջ միջակ դառնալու խնդիր չունենան, քանի որ միջին մակարդակի աշխատանքը ապահովում է շատ ցածր որակավորման մասնագետներ: Հետո անընդհանը պետք է զարգացնես գիտելիքներդ, քանի որ ամեն օր, ամեն ժամ բշկագիտության մեջ նոր զարգացումներ են նտեղի ունենում: Ունենք ժամանակակից սարքավորումներ. օրինակ՝ անեսթեզիայի /նարկոզի/ ապարատը, որը վիրահատության ընթացքում մեզ ապահովում է որակյալ անեսթեզիա. սարքավորումը գերմանական որակյալ հազվագյուտ սարք է: Ես աշխատել եմ նաեւ մայրաքաղաքի հիվանդանոցներում, որտեղ նման սարքավորումներ չկան, աշխատում են ավելի հին մեթոդներով: Իսկ նոր սարքը ավտոմատացված է և շատ է հեշտացնում բժշկի աշխատանքը, բայց միանշանակ շատ բարդ սարքավորում է, որին պետք է տիրապետել:
Ալլա Աբրահամյան, Սոնա Գրիգորյան, Աննա Գևորգյան
ՈՒՍՈՒՑԻՉ
Ինչքա՜ն քաղցր է հնչում այս բառը: Խորին հարգանք ու երախտագիտություն ես զգում, երբ խոսում ես ուսուցչիդ հետ կամ նրա մասին: Ուսուցիչն է, որ մանկուց մարդ է կերտում, ուղղում է նրանց թույլ տված սխալները և կարողանում է բարության, ընկերության և ազնվության սերմեր ներարկել նրանց հոգում: Ինչքան մեծանում, այնքան ավելի ենք գնահատում մեր ուսուցիչների անձնուրաց աշխատանքը: Ուսուցիչներ, ովքեր ինքնամոռաց նվիրվում են իրենց աշխատանքին, ամեն ինչ անում են, որպեսզի գիտելիքներով զինեն իրենց սաներին: Հայրենիքի ապագան ուսուցիչների ձեռքերում է, քանի որ այսօրվա դպրոցականը ապագա զինվորն է ու մանկավարժը, գրողն է ու բժիշկը, Հայաստանի Հանրապետության ծաղկմանը նպաստող ազատատենչ քաղաքացին է:
Ուսուցի՜չ անգին, սրտակից,
Սիրով խոնարհվում եմ Ձեր առջև:
Ձեր վեհանձն կերպարը միշտ օրինակ է ինձ:
Դուք` թե՛ ուսուցիչ և թե՛ ծնող, խորհուրդներով միշտ ուղեկցում եք ինձ:
Գավառի Ավ. Իսահակյանի
N 4 հիմնական դպրոցի 6-րդ
դասարանի աշակերտուհի Բրսիկյան Անահիտ
ԳԻՐՔԸ ՄԵՐ ԼԱՎ ԲԱՐԵԿԱՄՆ Է
«1+1» թերթի խմբագրություն
ԱԶԳԱՅԻՆ ԵՐԳԻՉԸ
«Ա» ՏԱՌԻ ԲԱՑՈՒՄԸ ԳԵՂԱՐՔՈՒՆԻՔԻ ՄԻՋՆԱԿԱՐԳ ԴՊՐՈՑՈՒՄ
2019 թվականի հոկտեմբերի 18-ին Գեղարքունիք գյուղի միջնակարգ դպրոցի առաջին դասարանի աշակերտները / դասվար՝ Անահիտ Ավետիսյան/ անցկացրին «Ա» տառի դաս-միջոցառում: Եռանդուն, վաստակաշատ ուսուցչուհին դասարանը կահավորել էր առանձնահատուկ ջանասիրությամբ և բարձր ճաշակով ընտրված դիդակտիկ նյութերով, որոնք երեխաներին մատուցվեցին մանկավարժական հմուտ մեթոդներով: Առաջին դասարանցիներին հյուր էր եկել Գիտունիկը: Նա նամակ էր բերել Տառաշեն քաղաքից, որի ընթերցումից հետո նրանք հաղթահարեցին մի շարք փորձություններ՝ կարծես հսկա արևից ծնվեց փոքրիկ Մարիի արևային երգը, օգնության հասան Անտառային դպրոցի գազանիկներն ու թռչունները / Ա տառով սկսվող/, և դասարանը լցվեց բնության ձայներով, ինչի արդյունքում ստացան կախարդական քաղաքի բանալին և մուտք գործեցին տառերի զարմանահրաշ աշխարհը: Հաճելի զարմանք հաղորդվեց, երբ Այբբենարանի միջից հայտնվեց ոսկեղենիկ Ա տառը / Մարգարիտան/: Երեխաները ասմունքով, երգով դիմավորեցին նրան: Լյուսին ոգևորված երգեց հնչյունի մասին երգը: Գովաբանեցին Ա տառը, բառեր կազմեցին, Մեսրոպյան հրապուրիչ և բարեկազմ այբուբենի առաջին տառը թևեր առավ, սավառնեց սենյակում, դարձավ արև, արծիվ, աղվես, Արարատ… ու թառեց փոքրիկների տետրերում: Ամրապնդեցին պատմություն, նախադասություն, բառ, վանկ, հնչյուն հասկացությունները: Մեծարվեց հայերենի առաջին ուսուցիչը՝ Մեսրոպ Մաշտոցը: Աշակերտները խոսում էին համարձակ և անկաշկանդ, իսկ վերջում դասվարի անակնկալն էր փոքրիկ բանաստեղծությունով բացիկը՝ բոլոր աշակերտների լուսանկարներով: Աշակերտներից յուրաքանչյուրը մի շողն էր արևի, ինչպես բացիկում էր պատկերված, որ ջերմացնում է և՜ դպրոցը, և՜ դասարանը, և՜ յուրաքանչյուրն՝ իր տունը: Ուրեմն՝ այս Արևները թող միշտ ժպտան և լուսավորեն ամենուր: Օրվա խորհրդով համտեսեցին «Ա» տառի բլիթները և Ա տառի ու փոքրիկ Դավիթի ծնունդը նշեցին երգ ու պարով: Դասին ներկա էին դպրոցի տնօրենությունը, մանկավարժներ ու դասարանական ծնողխորհրդի անդամներ: Դպրոցի տնօրեն տիկին Գ. Բադալյանը և փոխտնօրեն Ն. Հակոբյանը շնորհավորեցին ծնողներին, աշակերտներին, դասվար Ա. Ավետիսյանին` «Ա» տառի մուտքի առիթով և նշեցին, որ այս ամենն առահավատչյան է դասվարի ամենօրյա պրպտուն աշխատանքի և անմնացորդ նվիրման: Նրանք խրախուսեցին աշակերտների հայեցի դաստիարակությունը՝ իրենց գոհունակությունը արտահայտելով միջոցառման վերաբերյալ: Օրն ամփոփվեց դպրոցի բակում, որտեղ երեխաները բաց թողեցին իրենց երազանքի փուչիկը՝ «Ա» տառերով;
Հասցե
Հարգելի՚ համագյուղացիներ, Գեղարքունիքի միջնակարգ դպրոցի «1+1» դպրոցական թերթին տրված ձեր հարցազրույցները մեր դպրոցականների համար ինքնահաստատման դաս են, որով մեր երեխաները ձեր կողմից տրված նյութերը շարադրում են իրենց հայացքների և ընկալումների շրջանակում, ավելի համառոտ ձևով: Մենք ներողություն ենք խնդրում, եթե չենք մանրամասնում այն, ինչի մասին մանրամասն խոսել եք դուք: Հարգանքով՝ Գեղարքունիքի միջնակարգ դպրոցի «1+1» դպրոցական թերթի խմբագրություն:
«ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Գեղարքունիք գյուղի միջնակարգ դպրոց» ՊՈԱԿ Հասցե՝ Գարեգին Նժդեհի փ. 1 Փոստային դասիչ՝ 1207 Թողարկման օրը՝ 27. 10. 2019 թ.
Խմբագիր և համարի պատասխանատու՝ Ռոզա Հակոբյան Տպաքանակը՝ 500 Հեռախոս՝ 093919658: Էլ. փոստ՝ Այս էլ-փոստի հասցեն ծածկագրված է թափոնափոստի բոթերից։ Այն տեսնելու համար անհրաժեշտ է միացնել JavaScript։